piątek, 18 maja 2012

#2 Malu, malu czyli nowy image Clawdeen II i Howleen z nami!

Dawno mnie tutaj nie było, a pojawił się ktoś znaczący :) Otóż kolejny punkt wishlisty został uzupełniony. Howleen dotarła! A z nią starsza siostra.


*opalają się*




C: Nie pozwolę ci tak się wychylać!
H: Hej, przestań! Już, już.


H: Będzie mnie jeszcze niańczyła, pff.
*foch*


H:*myśli* No na pewno tak łatwo jej nie odpuszczę!
C: Oj nie smutaj się :D


C: Więęęęęc? :>


H: Dobrze, ale pod jednym warunkiem..


C: Nie uważasz, że jestem na takie coś za stara?
H: Oj nie przesadzaj :3


Mała jest świetna, ma boskie stópki <3 W przyszłości zamierzam jej wyprostować włosy, niech się jeszcze cieszy. Nie mam słów, aby ją opisać. Nie-sa-mo-wi-ta!

A potem pomyślałam, że dwie Clawdeen to zbyt dużo :c Dlatego, zmieniłam ją troszeczkę. Przepraszam za kijowe zdjęcia, zawsze wieczorem zabieram się do takich rzeczy ;3

 Pół twarzyczki.


Dostała imię Shadow. Ze względu na brak kolorowych farbek ^^



H: Proszę. Pożyczyłam od Ghoulii.


S: W okularkach wyglądam równie gustownie.



Prawdopodobnie coś jeszcze pozmieniam, ale póki co efekt mnie zadowala :3

3 komentarze: